RECEPČNÍ SLUŽBY

Podle čeho vybírat vhodné recepční služby? Zaměřte se na tato kritéria

Recepční služby vytváří první dojem na návštěvníka vašeho objektu. Recepční je také první osobou, se kterou váš potencionální klient hovoří telefonicky. Proto je důležité, aby udělala na návštěvníka svým vystupováním co nejlepší dojem. K čemu slouží recepční služba a na co se při jejím výběru zaměřit?

Recepční služba je reprezentativní vizitkou firmy

Recepční služba má za úkol plnit funkce administrativního charakteru a vykonávat práce na počítači. Podmínkou obvykle bývá znalost základních světových jazyků. Recepční by ale měla být především komunikativní, ochotná, spolehlivá a sympatická.

V náročných provozech musí mistrně zvládat schopnosti multitaskingu a musí si umět dobře zorganizovat čas, aby se na recepci netvořily fronty. Úkolem recepční služby je plynule odbavit příchozí návštěvníky a současně zvládat i odbavování telefonních hovorů. V menších provozech je recepční často i asistentem členů vedení společnosti.

Recepční služby jsou často potřebné v administrativních budovách, hotelech nebo ve velkých průmyslových areálech.

Náplň práce recepční služby

  • Uvítání, ohlášení a evidence návštěv
  • Obsluha firemního telefonu a přepojování hovorů
  • Informační servis pro osoby v objektu
  • Výdej a příjem klíčů a poštovních zásilek
  • Příprava zasedacích místností, kávy a občerstvení
  • Obsluha přístupových systémů – výdej čipových karet
  • Manipulace s hotovostí a platebními terminály

Jak vybírat vhodnou recepční službu?

Při výběru recepční služby je nutné klást důraz na profesionální a reprezentativní vystupování, komunikační schopnosti a umění multitaskingu. Díky těmto stěžejním vlastnostem je recepční schopna vytvářet příjemnou atmosféru a podílet se na celkovém image firmy, úřadu či centra.

Pracovník recepční služby by navíc podle bezpečnostní agentury Pro Security měl být usměvavý a mít příjemné vystupování. Kvalitní recepční poznáte také podle řádného ustrojení a péče o svůj vzhled.

Bezpečnostní agentura Pro Security zajišťuje firmám reprezentativní recepční služby s potřebnou znalostí cizích jazyků, které udělají správný dojem. Po dohodě vám rádi poskytnou jak denní, tak i noční recepční službu.V jejich nabídce jsou recepční služby s angličtinou, němčinou, ruštinou či španělštinou, případně s kombinací těchto jazyků. Minimální úroveň cizího jazyka je B2. Agentura je také schopna na přání klienta rozšířit recepční služby o fyzickou ostrahu, služby na vrátnici či bezpečnostní, kamerové a přístupové technologie.

MOBILNÍ PATROLA=mobilní zásahové jednotky v sekci PCO ( z pohledu fotek)

Autor příspěvku: redakce

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *